Tuesday, February 21, 2012

Kelas Homemade Coklat

Dah lama saya tak buat any posting related to kelas coklat...bukan tak buat kelas lagi (kelas masih ON!) cuma kebiasaannya yang datang belajar adalah orang dewasa. Kelas cokat pada 11 Febuari lepas unik sedikit kerana kehadiran adik Aniq yang bercita-cita ingin menjadi Chef satu hari nanti (Makcik doakan semoga cita-cita Aniq tercapai!). Pada mulanya kelas ini di tempah oleh kak Raja Norazmi dan Hanum (ibu Aniq)...rupa-rupanya yang sangat berminat untuk attend the class is adik Aniq!

Bila kak Raja Norazmi call me menanyakan boleh tak budak 10 tahun ikut menyertai kelas ini saya kata ok aje, sebab kadang-kadang ada juga anak-anak ikut ibu-ibu datang buat coklat..tapi sekadar tengok n get bored. Unlike kanak-kanak lain anik Aniq ini cukup berbeza kerana dia alert n participate mula dari bab teori hingga akhir part pembungkusan coklat...cuma dah akhir-akhir tu nampak keletihan tapi bila makan coklat hasil buatan sendiri cukup terubat keletihannya!


Adik Aniq tengah enrobe coklat trio diperhatikan oleh ibunya Hanum dan kak Raja Norazmi..[ibunya memberi arahan..hati-hati nak, bertuah Hanum dah ada pembantu!]



Adik Aniq mencelup coklat..beliau tidak pun teruja tengok anak-anak saya main facebook game di bilik sebelah sebaliknya menumpukan sepenuh perhatian membuat coklat!


So pada kakak-kakak or abang-abang yang ingin belajar buat coklat..marilah datang ke kelas kami...apa lagi jika adik Aniq boleh follow the class...insya allah you can too....

.

0 comments: