Tuesday, August 24, 2010

Keputusan Pertandingan Mendeko Coklat Oreo

Pertandingan ini kurang mendapat sambutan..mungkin kerana ramai yang sibuk menyiapkan tempahan kuih dan coklat raya..tapi takpa ada seorang yang sudi menyertainya..iaitu Norry dari Anjung Norry. Secara automatik beliau adalah pemenangnya dan insya allah mould belgium yang saya janjikan akan dihantar kepada beliau minggu ini supaya dapat digunakan untuk raya nanti...Tahniah!

Tema beliau ialah alam sekitar dimana beliau mengunakan kombinasi coklat dan fondant untuk menhias oreo tersebut. Penjelasan lebih lanjut bolehlah ke blog beliau: Anjung Norry.



Disamping itu juga saya sertakan beberapa idea cara untuk mendeko oreo yang saya jumpa di internet. Kedua-dua gambar di bawah saya jumpa dalam blog How Does She?..disini oreo tersebut dibuat lollipop (bagaimana dia buat.. ada video di blog beliau)



Yang ini pula "Critters chocolate-covered oreos" saya jumpa dalam web jualan Unique wedding favors...comelkan..





2 comments:

Comel oreo rabbit tu, pernah tengok website tu, sesuai for birthday party

How about natural paper plates to be used in wedding ceremonies.

party plates
paper plates