Tuesday, March 30, 2010

2nd-hand Moulds from Chocolate World - Belgium

Hari Ahad yang lepas, saya membeli satu 2nd-hand mould Chocolate World (Belgium). Mould-mould ini dijual oleh sebuah company coklat yang beroperasi di KL. Kualiti mould yang dijual ini adalah dalam keadan yang baik kerana sesetengahnya hanya digunakan beberapa kali sahaja dan yang lainnya langsung tidak pernah digunakan. Nak beli 1st-hand mould Chocolate Would mahal sangat, tapi teringin nak memilikinya. Saya membeli mould Domino (sold out) kerana teruja dengan coklat domino yang pernah saya lihat di sebuah laman web dari luar negara. Berikut saya sertakan gambar mould coklat domino yang saya sudah beli.





...saya telah membeli mould domino dan sungguh berpuas hati dengan kualitinya ...



Jadi pada anda yang ingin mula mengumpul mould-mould berkualiti tinggi, jangan lepaskan peluang. Anda boleh mengunjungi OnlineShop saya untuk membelinya.

1 comments:

Blh x add sy join blog shop kamu.. Ni email sy putri.dil@gmail.com coz blog tu private la.. Tq